jävla dunderhelg!

Nu har jag haft en ordentlig långhelg! hade min fredag i onsdags och nu har jag det typ som lördag fortfarande. ingen skola förrän tisdag. Och ikväll är det Luciavaka på sf så jag och Robin O ska ha mandate och åka dit! tre filmer i rad med start 23:59! Sweet! och filmerna är alla hemliga förhandsvisningar, antingen hur bra som helst eller helt värdelöst!



Idag har jag och Linda varit juliga som få och gjort julgodis, veganknäck och chokladdoppade marsipanbollar. Chokladen var ingen succé men det får gå ändå!


Kokin' knäck like a crazy motherfucker!

Jag vet vad ni tänker, "men hallå, man kan inte koka knäck utan matchande underkläder...idioter!". Men tji in your motherfuckin' faces för jag och Linda rockar tighta matchande undies hela da'n varje da'! elelr ja, bara ett par iofs men det är nog så fint!


Bein' sexy like it ain't no thing!

Pixie är dock inte lika glad över att ha trosor, hon är jätteduktig på att ta av sina och strutta runt i lägenheten med rumpan bar! Det är ett under att inte hela lägenheten är bloddränkt. Som tur var är det mindre än en vecka kvar av den här skiten. ska bli skönt att ha en vanlig Pixie igen. Även om hon varit kelsjuk som få!

Just nu har hon suttit och kollat på I am Legend när han dödar sin hund, hon såg riktigt besvärad ut! Undrar hur stor uppfattning de har de små liven?

Har haft ett par riktiga filmkvällar nu och jag och Linda har sett bland annat Devil och the Town. The Town var riktigt underhållande. Inte världsomvälvande och handlingen är lite tunn men action i Boston blir inte dåligt! Devil var en riktig överraskning, trodde den skulla vara en total katastrof men den var betydligt bättre än väntat. Och ej att förglömma, Knight and Day igår! Har ju jävligt svårt för herr Cruise nuförtiden med hans helgalna scientologtjaffs, men den filmen var riktigt bra. Cruise insats var över förväntan, hans smått sociopatiska optimism gör hela filmen!
Ska se om jag orkar recensera någon av dem ordentligt under veckan!



Har ju funderat på att låta Pixie få sällskap, har funderat på en liten tik ur en av Pixies egna framtida kullar. Men nu är jag sugen på lite olika raser, blir knäpp på mig själv! Antingen en till staff, eller en bullterrier eller en engelsk bulldog eller en boston terrier. Gah, speciellt engelsk bulldog är jag sjukt svag för! De har ju en del problem, men vilka sköna djur!

Jag menar...come on:

Cute all day long!

Får se vad jag får igenom här hemma, baksidan är att de är löjligt dyra om jag inte minns fel. både engelsk och boston ligger på över 20 lök för en valp och staff och bullterrier på typ 13. Men däremot så kanske vi skulle ha möjligheten att vara fodervärd åt en av Pixies valpar, som vi är åt Pixie.
Nåväl, det ter sig.

Nu måste jag göra mig lite fin åt herr Robin så att han har en fräsch karl att snosa i nacken om filmerna är läskiga!

/Kingpin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0