aj ont

blev inga inlägg igår, var på fisheye och plöjde färg i min bläckfisk. mest smärtsamma tatuerande jag utsatts för. emot slutet var det inte ens roligt längre! resten av dagen fick spenderas hemma i sängen under dubbla täcken med vetekudde och feberfrossa. Det känns så mesigt att må dåligt av "tatueringsfeber", man är ju inte sjuk på riktigt. Detta hindrade mig iaf inte från att gnälla och låta Linda ta hand om mig resten av kvällen. Något hon till slut motvilligt gjorde.
Bild kommer när jag orkar ta en!

I lördags kollade vi på Easy A, sammanfattningsvis en highschoolfilm om en tjej som säljer historier om sina sexuella eskapader. Inga sexuella eskapader har någonsin inträffat och hon är oskuld men mot betalning får nördar och outcasts säga att de rockat sänghalmen med henne...

ganska bra, inget som kommer förändra filmhistorien men funkar som lördagsunderhållning.



/Kingpin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0