beztizzzz

Idag får jag besök av min äldste vän och tillika bästis Erik aka Prôppen Hulterbring. vi kan beskriva erik såhär: vi lade upp en skitsnygg profilbild åt honom när vi skapade hans facebookkonto så att alla tjejer skulle vilja ligga med honom! Erik bytte ut den mot den här:


The mighty prôpp!

Så det blir matlagning och filmtittning el grande! Erik är en riktig fena i köket så det kan nog bli spännande. Eller ja fena och fena, han gör som mig och kör ihop allt som är gott och hoppas på det bästa. Men ikväll har vi förutsättningarna, örtmarinerad tofu, ajvar, louisiana hotsauce, oatly iMat och lite annat gottigt. Fan, skulle köpt paprika också men det får vi lösa.

Ska köra några kompisar till forshaga också så att de kan förlusta sig där, och då ska väl en avstickare till ica kunna ordnas.

Såg RED igår. Jävligt bra film faktiskt! Kul att se Helen Mirren i den typen av film. Red är en actionkomedi med Bruce willis, Helen Mirren, John Malkovich m.fl. De är före detta CIA-agenter och när Bruce finner sig själv utsatt för mordförsök av tidigare nämnda organisation så träffar bajset fläkten så att säga. Hade fel människor gjort den här filmen hade det blivit helt pannkaka, men nu funkar den riktigt bra!

RED 8/10



Gå och titta!

/Kingpin

Kommentarer
Postat av: jenn

jag skulle lätt vilja ligga med erik om jag inte visste vem han var och såg det kortet! nu vet jag tyvärr vem han är och hmm.. nej kanske inte.

2011-02-02 @ 01:35:52
URL: http://jennipherr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0