CoD

Call of Duty fuckar min dygnsrytm. Min dygnsrytm är skev nog som den är...behöver inget tv-spel som förstör den mer.
Det är faktiskt inte när det går bra som jag är fast, det är när det går dåligt! Jag sitter och blir mer och mer frustrerad vilket givetvis gör allt värre! Men jag måste spela, bara en match till så att det kanske vänder innan jag lägger mig. Pöh! som att det skulle hända. Och när det väl går riktigt bra så laggar servern och kastar ut mig ur matchen...jag blir sad cat.

Jag har märkt att jag måste ha full belysning i vardagsrummet när jag spelar om kvällarna. Har jag inte det överanstränger jag ögonen inom 30 minuter och måste ta ögondroppar för att det svider och värker. Men ögondropparna är helt awesome, fick dem av synsam. De är tårersättning och är väl i princip mild koksalt men de är jävligt bra!


räddar mina ögon!


Fuckar mina ögon!

Nej nu ska jag eventuellt göra Pixie och Linda sällskap i sängen eller spela lite till...har ju inte ens gett mig på storymoden än!

men vem skulle kunna motstå att mysa med Pixie



god natt världen!

/Kingpin

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för den...syftar på myset ;P

2010-11-26 @ 06:57:32
URL: http://livinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0