handyman

Idag har jag varit brütal handyman och hjälpt syster yster att installera en ny bilstereo i sitt åk! det är lättare sagt än gjort när hon har sin staffe som är jättenyfiken och som far runt i hela framsätet.
Men jag blev impad av mig själv, rev ut den gamla tryckte i den nya och installerade alla radiokanalr på ca 15 minuter! Nu ska jag fredagsmysa med en Linda som inte orkat hålla sig utan börjat julpynta ihjäl hela lägenheten (suck). Ska se om jag får henne att lugna ner sig lite. Hon blev ju lite putt över att jag skrev att jag skulel gå och lägga mig igår och mysa med Pixie, så nu ska hon få! Och Pixie med för den delen.

Sen kanske jag ska se om jag inte kan komma upp i level 38 och låsa upp ak47an i CoD också!


The Knifes mycket passande Handyman!

Tänkte att jag skrev ju om Thanos förut och även om han är en ball skurk så har jag en favoritskurk genom tiderna.

Jag kunde sitta och vänta ett helt Batmanavsnitt som liten och vänta på Clayface! Han är så jävla ball hela han! bara titta:


Han piskar de bästa och partajar med de flesta!
Skriver nog ett helt inlägg om honom någon dag!

Förresten tänkte jag kanske beställa lite kläder från Merchnow snart, har någon kanske lite erfarenhet av dem? är det bra skit? Det är billigt som snor i alla fall och det kan ju duga för mig!
Merchnow
Bara inte allt fastnar i tullen och kostar 18 miljoner att lösa ut...det vore mindre rock n' roll!

/Kingpin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0