yiiiiehaaaw

Idag har jag som utlovat piskat ihop en snaskig måltid. hade inga bra bilder på den men jag hittade en annan bild på nätet på Vianas Cowgirl Steaks:


jag förstår om ni blir kåta!
Kom inte och säg att det är tråkigt att vara vegan!

Det blev sjukt bra, HP Sauce in my heart!

Kan dock bli en burgare ikväll också. Jag älskar all min nya mat!

Har börjat titta på en ny serie, eller ja ny och ny. Har börjat titta på Mad Men, sett de första tre avsnitten och jag är grymt nyfiken på mer. Och tycker att det är jävligt intressant att se hur könsrollerna såg ut då och nu.
Det är lätt att se sig blind på hur långt vi har kvar tills vi är jämställdhet men ibland är det faktiskt skönt att se att det har hänt något i alla fall!
Serien är guld och den borde ni titta på alla barn!


underskatta inte de tossiga männen!

Något som verkligen slog mig var när huvudkaraktärens fru går till en psykolog. resultatet av sessionen tar psykologen med hennes man i telefon på kvällen, det är inte hennes bekymmer.

Efter att ha spelat Medel of Honor Tier 1 i en månad testade jag CoD black ops igår, fan vad lätt det kändes. är betydligt bättre nu. vet inte om det beror på att jag blivit bättre eller om jag vant mig vid MoH som och att det är svårare. det enda jag märkt är att du dör av hälften så många skott i MoH så du har mer tid på dig att reagera i Black Ops. Det är fortfarande grymt buggigt dock. Men det komemr nog CoD alltid att vara!

/Kingpin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0