disney, tjockt med mat och sofflandskap!

Nu har det fan varit dött länge...och visst glömde jag att uppdatera efter mitt förra inlägg. det har hänt så mycket att det tar stopp i mitt hjärnrum när jag ska forma meningar. så jag skiter i en lång återberättelse utan lämnar det gamla åt de döda.

Jag och Linda har blängt på enorma mängder Disney; Lejonkungen, Pocahontas, Tarzan, Prinsessan och Grodan. Den gamle nazisten är underskattad i vuxen ålder!

Jag och Linda impulsköpte en ny soffa förra veckan, så jävla värt:


I'm lovin' it!

Bästa soffan ever, bara att ligga och rulla hursomhelst i den. det är omöjligt att inte hitta en bekväm position i den, best money spent fo' sho'!

Fick hem sjuka mängder mat idag. En kompis har något konto någonstans, typ Kung Markatta så vi får köpa mat sjukt billigt i kopiösa mängder! Köpte Nuggets, hela Anna skippers sortiment (biff, kycklingstrimlor, korv och burgare), cowgirl steaks och gottigt. allt är helt veganskt och de närmsta månaderna kommer bli snaskiga äventyr!


Snyggaste killen med godaste maten!

Idag har vi hunnit prova Anna Skippers korv och även om den är helt grå och ser mer död ut än en tysk köttkorv är smak och konsistens riktigt bra! men nu har vi ju bara 72 st korvar kvar. hur ska detta sluta!?!?!?

Det är konstigt, nu när man har så jävla mycket mat blir man lite rädd att allt ska ta slut.

Linda har hängt över axeln på mig halva skrivtiden här men nu har jag motat bort henne, för fjärde gången. Jag vet inte varför men jag kan inte fokusera när någon läser vad jag skriver, och jag vet inte varför Linda prompt ska läsa innan jag är klar. så kul är jag inte!

Sweden rock shop har fått in en terror t-shirt som är så snygg att jag får AIDS! ge mig tre:


Boomchickawoawoa!

Kan knappt bärga mig, den 24:e feb släpps Bulletstorm vilket kan komma att bli det fetaste spelet i år!
Helt sanslös FPS jag tror på 7000 solar, men det är bara en estimation.


men erkänn, eyegasm!

Imorgon ska jag daska ihop lite ugnsstekt potatis, cowgirl steak och HP sauce. Ni kommer få en grundlig genomgång i hur dundersnaskigt det blev...för det lär det bli när yours truly smiskar spis!

/Kingpin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0